Prinsessans rum. ♥

Tog bilder utan blixt, för min kamera är så kass. Så bilderna blir relativt bra utan blixt...
Eller rättare sagt dem får duga helt enkelt.
 
 
Skötbordet som behövde nya skenor. Men det är inte färdig monterat så därför är där en stor glipa mellan lådorna.
 
 
 
 
 
 
 
Självklart en hängande hjärtlykta i hjärtats rum :)
 
 
 
 
Det är ett litet rum på 7 kvadratmeter, det är nytapetserat med gråa tapeter och har en fondvägg.
Lite vad som finns och har köpts till rummet.
* Vinröda nya och fina gardiner som är köpt på Jotex för någon månad sen.
* Spjälsäng och skötbord köptes billigt från min storasyster, dock var de i lite halv taskigt skick, behövdes nya skenor och så. Vi målade båda möblerna vita och det blev jätte fint.
* Klistrade dit Isabella bokstäverna på spjälsängen själv.
* Två vita hyllor med två rosa konsoller, gav 70kr sammanlagt för det på IKEA (nytt alltså)
 
Och sen då lite tavlor och lampor osv.
 
Jag hade jätte gärna velat fota mycket finare bilder för rummet är SÅ mycket mysigare och finare än vad bilderna visar. Men min kamera har gjort sitt... Så tomten? jag vill ha en ny kamera till jul. Tack!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0