Isabella leaving.

Istället för Volbetas låt "Caroline Leaving" blir det istället Isabella leaving ;)
 
Det är sjukt hur en liten person på 57cm och 5200tung kan ha en så stor plats i mitt hjärta! Amna kom nyss och hämtade Isabella och jag saknar ihjäl henne redan! Hur galet är inte det? Snacka om att jag har seperationsångest när det gäller min lilla flicka! Snart kommer Billy hem från jobb så då slipper jag vara ensam iallfall.
 
Vi får även se vad som händer idag, om vi drar ut eller vad vi gör. :)
Jag kanske saknar lilla Bella så pass mycket att jag hämtar hem henne, men jag vet ju själv att jag behöver eller rättare sagt VI behöver det. En god natts sömn, vilket vi oftast har då hon sover hela nätterna. Men att man kan sova ut riktigt ordentligt på morgonen, kunna hitta på saker osv, ja jag har ju berättat detta tidigare.
 
(Bild som togs för många veckor sen)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0