Mamma.

Igår förmiddags kom min mamma hit för ett besök trodde jag, men det visade sig att hon skulle stanna över natten, haha. Kom som en liten chock eftersom det inte var bestämt, men självklart blev jag glad. Hon får ju stanna hur länge hon vill, haha! Så vi har bara myst och busat med Isabella, snackat lite och bara varit.
Och nu i eftermiddag ska vi köra hem henne till pappa, sen efter det ska vi handla tror jag.. Behöver nämligen köpa hem ersättning till lillsessan.
 
Jag hade rätt, mina förstoringar kom hem igår och de var jätte fina. Men det blir nog ännu finare när jag ramat in dem. Så nu vill jag bara till IKEA. Och eftersom Billy har en kort dag idag, han slutar nämligen redan klockan 13, så kanske blir en tripp till IKEA redan idag? Annars blir det på fredag.
 
Nä, nu får jag fortsätta här. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0