Ops!

Då har man inte kunnat uppdatera här för att vi har knappt varit hemma dem senaste 2dagarna. Vi har gjort en massa ärenden och sen sov vi över hos min storebror och hans fru i förgår till igår. Så ja, det har varit fullt upp här =) .. Men iallafall skoj att det händer något och att man inte bara sitter hemma och glor.
 
Isabella fortsätter få sin Banangröt till Lunch varje dag, och det går jätte bra. Och hon har även börjat små skratta nu ett par dagar bakåt. Vilket är riktigt roligt att höra. Hon förgyller vår dag så fort hon ger oss ett leende eller ett skratt. Vårt lilla mirakel! ♥
 
Och nu till helgen ska vi göra något som jag har längtat efter länge, vi ska nämligen till Ullared =) Woohoo!
Har velat åka dit där nu så länge, så nu blir det äntligen av. Och om där finns badkläder till både mig och Isabella där så slipper jag beställa på två olika sidor, annars får jag såklart göra det. För baddräkten till Isabella som jag hittade på Lekmer.se var ju SÅ fin. Och i den baddräkten så finns där en badblöja också. Vilket är ett måste! Annars brukar man alltid få vänta ett tag innan man kan använda en baddräkt.
 
I söndags så gick jag ut med Isabella i vagnen, vi gick hela vägen hem till en vän och hennes dotter som är 10dagar äldre än Bella. Vilket var en rätt så bra bit, men det gick jätte bra och det var faktiskt skönt att få gå lite. Kan ju säga att jag hade väldigt ont i fötterna sen när jag kom hem, haha!
 
(Bild från Instagram)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0