Planer.

Som det ser ut nu så ska min storebror Andreas och hans fru Amna passa Isabella från fredag till lördag. Så det ska bli skönt att få sin egna lilla tid och hitta på något. Kommer såklart sakna min lilla flicka, men jag vet att hon har det jätte bra hos sina Gudföräldrar. :)
 
Det var bara så länge sen man hittade på något. Och man måste få ha lite kul här i livet, att jag har levt i denna bebis bubblan nu i 3månader har varit underbart, men man får inte glömma bort sig själv för det. Jag saknar mycket som jag gjorde förr, och som jag inte har tid med lika ofta nu, men sen när Isabella blir större så får jag lite mer "fritid" för då klarar hon sig på ett helt annat sätt. För det gör ju bebisar, dem utvecklas.
Men ja, längtar till helgen iallafall :)
 
Gamla goa bilder =)
 
Jag & Sara
Jag <3 biljard.
Tubz & jag.
Jag & Billy.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0