Torsdag.

Torsdag idag, och det menas med att Billy är ledig. Vilket är super skönt! För då kan man hitta på lite saker plus att man får lite hjälp med lilla sötnosen! Vardagen känns alltid bättre när hela familjen är samlad och kan hjälpas åt. Allt blir lättare, te x jag och Billy brukar mata Bella varannan gång, och sen hjälps vi åt med allt det andra.
 
Idag har vi spenderat dagen på Ikea, Rusta, Familia och självklart åkte vi inom Billys jobb på Biltema. Där är Isabella alltid lika populär :) .. Jag fick iallafall lite av det jag hade på min önskelista som bl a ramarna till Bellas bilder. Får dock sätta in bilderna senare ikväll eller imorgon för vi ska snart iväg till Patrik och Klara (Billys två kollegor) och grilla. Vädret är inte det bästa, för det är molnigt och blåsigt, så det är tur att dem har ett uterum.
 
Nu har lilltjejen fått mat från sin pappa och ligger mätt och belåten i sin babysitter. Och snart är det dags att bege oss ut igen. Ni får ha en fortsatt bra torsdag! =)
 
(Bild från IKEA.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0