BVC.

Idag var vi på BVC med lilla sessan =) .. Sköterskan skulle även göra lite tester på henne och gå igenom säkerhet med mig och Billy. Vilket är bra för det är mycket man ska tänka på när de väl börjar krypa runder och sen när de lär sig gå. Så vi har mycket att se fram emot, haha!
 
Dagens.
Vikt: 8975gr
Längd: 68.5cm
 
Och vi fick även se hennes kurva idag som var väldigt kul. Sköterskan berättade att hon följer sin kurva perfekt, och sen även att hon låg under medelmåttet när hon föddes eftersom hon kom 5veckor för tidigt, men det ändrades snabbt för hon har växt så bra! Och när det gäller längden ligger hon liite ovanför medelmåttet och på vikten ligger hon en bra bit över medelmåtten, så hon är jätte duktig! Och det var så himla kul att se det. :)
 
Jag bad om jag kunde få en kopia på det, men just då funkade det inte med skrivaren så nästa gång får jag en kopia på Bellas kurva. För det är så kul att ha minne! (: Speciellt när hon har växt så bra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0