Still.

 Hejsan.. Idag har det varit väldigt segt, har börjat känna mig lite kass, får hoppas det inte blir värre! Typ orkeslös och seg i kroppen, blir varm för ingenting... Sånt skit.
 
Jag är fortfarande väldigt deppig när det gäller Paul Walker, jag menar varför skulle jag inte vara det? Han var en av mina favoriter, och det som tog mig hårt och säkert många andra var hans plötsliga död som ingen hade kunnat ana. Det är då allt känns mycket tuffare, svårare att ta in informationen som ändras dag för dag på nyheterna, alla rykten, frågor, påståenden, osanning etc.. Ja listan kan göras lång.. Som ni vet själva, så har media ett eget liv.
 
Som många av er som läser detta tänker eller tycker att jag är barnslig? tråkig? att jag inte skriver om något annat än detta? Men detta är trots allt MIN blogg, här skriver jag om mitt liv och allt annat som hör till.
Och jag har och är fortfarande väldigt ledsen över hans död, så är det bara... Varför ska jag låtsas som att jag är glad och att detta inte spelar någon roll, när det verkligen gör det? I alla fall för mig och flera tusen andra.
 
Dock måste jag acceptera hans död och gå vidare, så jag försöker verkligen göra det..
 
Men på tal om något helt annat, så är det redan den 4 december, och om 10min så är det den 5 december.. Sjukt hur tiden går! Bara om 17 dagar blir vår flicka 1 år, och om 20 dagar är det julafton. Får verkligen hoppas att denna julafton blir riktigt mysig och härlig.
 
Det är även dags för julklapps shopping, vår lilla flicka ska få mycket fint såklart och det är extra härligt att få köpa julklappar detta året, eftersom det är till vår lilla prinsessa. Alltid roligt att få skämma bort henne med fina saker, kläder och såklart vår kärlek!
Jag har bara köpt en julklapp än så länge och det är till Billy, det var inte planerat men när jag såg den så kunde jag inte låta bli.. Och det dröjde inte många minuter när han började klämma och känna på den när han kom hem från jobb. Han frågade såklart också vad det var, jag bara - du får vänta till julafton! Haha! Men visst, det är jobbigt att vänta när man är så sugen på att öppna paket.
 
Rätt så kul att gå tillbaka till denna status på facebook. Jag och älskling fixade en massa filmer så vi hade något att se på under helgen! Jovisst, det blev 2 filmer på fredag, sen till natten gick mitt vatten ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0