Tisdag

Tittar ut genom fönstret och ser att det snöar, helt sjukt hur mycket det snöar nu för tiden. Jag som vill ha vår och värme! Men det lär nog dröja.. Det är ju bara februari månad, men för ett tag så försvann all snö, och sen kom den tillbaka med en massa minus grader också. Inte så konstigt att folk blir sjuka när vädret ändras hela tiden.
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, fick dammat lite när Bella låg i Babysittern och jag plockade ihop tvätt för älskling ska tvätta nu ikväll! Nu när man har fått en liten så blir tvätt tunnan full snabbt. Eftersom bebisar lätt kräks när dem ätit, iallfall så gör lilla Bella det ibland. Så då får man ju handtvätta hennes kläder ofta, men de behöver sig en maskintvätt nu så de blir fräsha och fina igen =)
 
Och på tal om kläder, så har jag köpt mycket kläder från Newbie, de har ju så fruktansvärt söta kläder så det går inte att motstå! Dock har jag inte bilder på det jag köpt just nu så det får bli nu när dem är nytvättade.
 
Tänkte visa lite bilder på Isabella när hon var inlagd på Neonatal avd.
 
Här är hon bara några dagar gammal. Stl 50 var lite för stort!
Här var hon 5 dagar gammal och vi skulle ut för att ta en premiär tur med vagnen. :)
Sonden ser ni här också som hon hade ett tag.
6 dagar gammal och dags för första badet =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mormor

Hon växer så det knakar nu, det märks på kläderna för nu är nästan 50 cl för litet. Hon är duktig vår lilla prinsessa. Älskar dig/mormor <3 <3 <3

2013-02-12 @ 18:51:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0