BVC.

Igår var vi på BVC med lilla prinsessan!
Visade även för sköterskan att Bella kan sitta numera själv ett tag, vilket hon tyckte var jätte duktigt. Fick även lite tips om vad vi kan göra när hon sitter med oss när vi äter, och vad man kan göra när hon försöker spotta ut maten hon får och lite sånt.
 
Vikt: 7520gr
Längd: 66cm
 
Så hon går upp jätte fint, exakt 800gr sen den 11 juni tills igår. :)
Nästa gång vi ska dit så vi prata om säkerhet i hemmet och hon ska även göra lite rutin tester på Bella.
Det är så kul nu när hon lär sig något nytt hela tiden, att sitta själv, jag kan inte tro vad jag ser ibland när jag ser min lilla bebis som inte är en liten bebis längre, sitter hela själv. Tiden har verkligen gått fort. Men samtidigt har vi sett fram emot att hon blir äldre, för hur kul kommer det inte bli sen när hon tar sitt första steg och lär sig gå? när hon säger sitt första ord och börjar prata? ja allt det dära. Ska bli så kul att följa hennes utveckling. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0