Internet.

Fick vårt internet inkopplat nu i förgår. Så det är skönt att man har det igen.. Dock så har vädret varit toppen både igår och idag. Och det har spenderats mest ute på vår baksida, där jag har solat och Bella har roat sig i vagnen, och idag har jag även badat henne i baljan vilket hon tyckte skönt. :) Önskade jag också fick plats! haha!
 
Senaste:
Vi flyttade den 28juni till vårt efterlängtade radhus, och vi trivs som fiskarna i vattnet, haha! Det blev att vi sålde lite möbler och köpa nya. Så vi har numera ek i vardagsrummet istället för vitt. Vi tyckte det blev för mycket vitt i vårt nya hus då alla väggarna är grå/vita vet inte färgen direkt, men mörkare vit. Så det har vi gjort. Och vi har faktiskt fortfarande inte kommit helt i ordning, det tar sin tid :p .. Vi behöver fortfarande lite saker innan det blir komplett!
Vi har även två uteplatser nu så det är mycket man vill göra där också, nya krukor och blommor, och annat fint man kan ha i en trädgård/uteplats.
 
Tänkte ta bilder sen när vi har kommit mer i ordning, så det blir hyffsade bilder ;) ..
 
Och den 30 juni blev min storebror Andreas pappa! =) Han och hans fru Amna fick en pojke på morgonen, och han är så fin! Kan inte förstå att Bella var t om mindre än honom när hon föddes. Jag tyckte deras son var pytteliten men nej, han vägde mer än 1kg och var 6cm längre än Bella.
Så tänkte bjuda på lite bilder på Ajdin som lilla gossen heter.
 
Denna lilla gosse blev jag Faster till. 
Här håller min andre storebror Christian lilla Ajdin, och min mamma med mitt hjärtegull Isabella.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0