Det gamla vanliga.

Här hemma är det inte så värst mycket som händer.. Bella fortsätter prata och gör pipiga ljud, smakar på smakportioner varje dag och försöker få henne att vänja sig, jag och Billy försöker hitta nya hyresgäster till vår nuvarande lägenhet då vi vill så gärna flytta till vårt nya radhus. Och det är faktiskt 4personer idag som är jätte intresserade och som kan ta lägenheten nu omgående, vilket är perfekt! Så imorgon får vi se vad som händer, blir nog lite visningar och så nu i veckan skulle jag tro.
Isabella tränar också lite på att sitta själv vilket hon tycker är jätte skoj. Dock så förstår hon ingenting när hon kasar åt sidan och inte ser oss bland kuddarna, haha! Hennes min säger mer än tusen ord. =)
När det gäller smakportionerna så är hon lite svår, iallafall när det gäller middagar, desserterna funkar någorlunda för de är söta och goda. Men som jag skrev tidigare, det tar sin tid att vänja sig.
 
Igår hade vi det lite tråkigt så det blev att vi hamnade hos Andy och Amna, dock så jobbade Andy just då men han kom hem sen på eftermiddagen och då bestämde vi oss för att grilla hamburgare. Och Bella fick gunga lite (jag själv fick ingen bild där hon log så den jag visar får duga) De visade även sin nyköpta barnvagn och den var jätte fin. Den ser ut precis som vår fast deras var mörkbrun och svarta strukturer. De ska ha sin efterlängtade bebis i början på Juli månad så nu är de riktigt nära för dem :) .. Dem tog inte reda på könet heller så det är ännu mer spännande!
 
Denna vecka hatar jag, för det är den veckan då Billy jobbar mest. Fast det är endå skönt att han har tagit ut dubbeldagar på måndagar och tisdagar varje vecka så han är hemma lite mer. Men denna vecka jobbar han helgen också =( .. Annars var det planerat att vi skulle åka upp till stugan där min mamma och pappa befinner sig just nu, även Andy och Amna ska dit på fredag. Fast Billy slutar kl 3 på fredag, så det blir nog att vi åker upp i stugan och firar midsommar endå. Fast det blir då ingen övernattning. Och jag får sitta själv hela midsommar helgen =/ buhu!
 
Detta inlägg tog verkligen sin tid, för jag fick natta Bella också! :) Vissa kvällar vill hon att man nattar henne, medans vissa nätter räcker det att vi lägger henne i sin säng, hon får sin napp och vi drar på speldosan. :)
Godnatt!
Och såhär söt var hon häromdagen, hon skulle precis få Godnatt välling och lägga sig för kvällen. :)
Första gången hon använde denna pyjamas, visst var den söt?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0