Funderingar.

Snart ska vi flytta till radhuset. Och där är det lite annorlunda än här..
Som te x vardagsrum fönsterna är från golv till tak där, och jag undrar bara vad som hade varit bäst där.
Lamellgardiner? vanliga gardiner? ingenting alls? korta gardinstänger? ... Ja, jag kan inte riktigt bestämma mig.
 
(både gardinerna och toffsarna har jag, men frågan är om de passar in där?)
 
Och vi ska sälja vårt matbords set, skänken och sekretären som är typ i samma serie. Och det nya matbordet ska vara med kläddastolar, antingen hela eller bara sittdynan. Och sen en ny taklampa är också på önskelistan.
Även nya växter och led lampor hade inte suttit fel..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0