Senaste.

Igår var vi på Tosselilla tillsammans med min mamma, pappa, storebror Andreas och hans fru Amna. Det var ju abonnerat endast till de som var Länsförsäkringskunder, så tack vare Andreas har vi fått gratis biljetter varje sommar så det är skoj! :) Men fy vad många kunder LF måste ha för där är SÅ mycket folk varje gång, haha! Men vi hade det jätte trevligt och roligt! Lilla prinsessan var så duktig hela dagen och bara njöt av att antingen ligga nere i vagnen eller få vara uppe hos oss och titta vad vi gjorde för något, så nyfiken som hon är haha!
 
Endast jag, pappa, Billy och Andreas badade och åkte karuseller eftersom Amna är höggravid och mamma har inte den lusten så de gav varandra sällskap och tog massa bilder istället. Samtidigt som de tog hand om Bella när jag eller Billy inte var där.
 
Tyvärr så blev det inte mycket fotande för min del, men mina föräldrar tog många bilder och förhoppningsvis får jag tag i några snart och kommer då lägga upp dem här. :)
 
Men tills dess har jag två bilder jag tog från igår!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0