1 mars.

Idag var det bestämt att min bror och hans fru skulle passa Bella till imorgon, så de kom innan idag och hämtade henne. Jag saknade henne direkt och saknar henne fortfarande. Men jag vet att hon är i goda händer, för de tycker verkligen om Bella och vi har varit där ofta så de är inga främlingar för henne..
Det känns konstigt att det bara är jag och älskling här nu, men vi båda vet att vi behöver en vilodag och bara ta det lugnt. Så ikväll blir det bara mys och äta gott. =)
 
Nej, nu ska jag inte sitta här mer. Ha en trevlig fredag!
 
 
 


Kommentarer
Monica-Gravid med nr 1

Så himla fin ♡ Ha nu en skön kväll :)

Svar: Hihi! :) Tack så mycket, vi hade en jätte bra kväll. Hoppas du har haft en bra helg. =)
caroline

2013-03-01 @ 18:19:28
URL: http://mookpersson.blogg.se
Hanna Karlsson

Hoppas ni haft en bra helg!

2013-03-03 @ 20:47:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0