BVC

I tisdags (12/3) åkte vi till en BVC i Bjuv då hon vi brukar gå till här hemma är bort rest. För jag ville kolla vad vi skulle göra mot hennes mage, då hon krystar hela tiden.. Men allt var bra med Bella, hon hade både växt och blivit längre. Och sen så sa hon på BVC att vi skulle sluta med både Magdropparna och MiniForm och bara ge henne sin välling och såklart sin D-Vitamin.. Och eftersom vår BVC här hemma sa att vi skulle prova på BabySemp 1, så köpte vi den. Men hon vi var hos nu i tisdags sa att efter den hade tagit slut, så skulle vi köpa BabySemp Lemolac. Men lilltjejens mage har blivit bättre faktiskt vilket jag inte trodde eftersom vi slutade med alla droppar. Men det vi nu också vet är att även om man ger henne Miniform som är mot gasiga magar, så kan den endå orsaka att man blir ännu gasigare... Så konstigt alltså. Men jag tror det blev för mycket för hennes lilla mage, och nu verkar hon må bra så det är huvudsaken.
 
Vikt och längd från i tisdags är 4660gr och 55cm lång. =)
Min duktiga lilla prinsessa ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0