Idag.

Idag har jag och Isabella spenderat dagen med Amna (Brors fru). Vi har varit på Väla, jag köpte lite saker till dopet, sen fikade vi. Hade det jätte mysigt och Bella var duktig som vanligt. :)
 
Nu sitter jag i soffan med filt, för känner mig lite smått seg, hoppas INTE att jag är på väg att bli sjuk! Har inte tid med det nu, dopet är på söndag liksom. Redan min mamma har varit sjuk, och min pappa blev smittad också så nu ligger han med feber. Ush, denna årstid är så jobbig. Massa influensor och virus som går. Men vi ska tacka för det fina vår vädret vi har haft. Så skönt när solen tittar fram och värmer.
 
Ett annat tecken på en vår känsla, enligt mig själv är när affärerna börjar sälja penséer, så det ska jag snart köpa och plantera i blomsterkrukorna på balkongen. :) Lite färg klickar passar fint nu till våren!
 
Bild från google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0