Isabellas Dop 2013-03-10

Dopet gick jätte bra i söndags, lilltjejen var jätte duktig och lugn.
Och hon fick jätte fina presenter, riiiktigt fina menar jag då :) .. Jag kunde själv inte ta så jätte många bilder, så bad min svärmor ta några. Dock så har jag inte fått de andras bilder, så ni får nöja er med dessa så länge.
Tyvärr så var det 8personer som inte kunde komma till dopet, därav 7 som var sjuka. Lite tråkigt.
 
Här är bilder från när jag och mamma gjorde kycklingsalladen till Dopet dagen därpå.
 
Kycklingssallad med pasta förbereds.
 
Tårtbakning, jag skulle göra egen prinsesstårta.
 
 
 
Jätte trevliga pästen, Billy med Bella, jag och  storebror Andreas. ♡
 
 
Isabellas gudfar/min storebror Andreas, Billy, Jag, & Isabella. ♡
 
Isabella hos sin gudfar ♡
 
Isabella med sin mormor/bästis ♡
 
Vår vackra Isabella med sitt söta hårband.  ♡
 
 
Lite av presenterna.
 
Mina konstverk ;) haha!
 
Kommer lägga upp mer bilder sen när jag fått från de andra.
Och även bilder på vad vår lilla tjejs presenter.  ♡
 
 


Kommentarer
Linnéa - mamma till Juni

Va fint det ser ut, och vilka tårtor du gjort!
Juni ska döpas i april, det ser jag fram emot :)

Svar: Tack så jätte mycket :) .. Ok, vad skoj :)
caroline

2013-03-14 @ 10:31:28
URL: http://linneakarlberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0