Planering inför Dopet.

Igår kom min mamma hit och stannade över natten för att hjälpa mig med maten till Dopet imorgon! Vi har haft det väldigt roligt och trevligt. Efter vi hade gjort klart maten så påbörjade jag tårtorna. Jag skulle ju göra egna prinsess tårtor med lite söta dekorationer. Och jag säger bara en sak, FY så petigt och klibbigt det var, men fint blev det iallafall, så jag ska inte gnälla. Men det tar verkligen sin tid!
 
Jag och Billy har även varit iväg nu ikväll för att förbereda Lokalen vi hyrt, min snälla storebror Andreas erbjöd sig komma och hjälpa oss, vilket vi inte tackade nej till =) .. Det blev jätte fint. Kommer att ta många bilder så var redo för en BildBomb sen i dagarna. ;)
 
Nej. nu ska vi gå och lägga oss! Blir en tidig morgon imorgon!
 


Kommentarer
Mormor

Ja så fint ni hade gjort det i lokalen. Och så fint dop o så söt vår lilla hedersgäst var, en riktig liten Prinsessa e hon. Mormor är så stolt över dig min lilla sötnöt ;)
Älskar er <3 <3 <3

2013-03-11 @ 10:39:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0