Syster.

Sist min storasyster var här gav hon mig en jätte fin present, men har glömt att visa den så tänkte göra det nu.
Vill även säga att utan min stora syster hade jag aldrig lyckats med amningen i början så bra som jag gjorde. Hon stöttade mig och varje gång Bella var vaken så sa hon "Lägg henne vid bröstet" med en bestämd ton. Just då tyckte jag att hon var jobbig, men i efterhand så var jag så tacksam! Och att hon åker ca 9mil från sin egna familj för att komma ner hit till mig och hjälpte mig med Bella, sen några veckor där efter kommer hon ner igen och hjälper mig. Hur snäll syster har jag liksom? Jag tycker det är jätte kul att min familj kommer hit och vill träffa Bella så mycket, för de inser att hon utvecklas så snabbt och förändras på kort tid.
 

Mormor/mamma - Bellas bästis ♥
Fabror/Storebror (Andreas) & Hans fru Amna - Bellas blivande Gud föräldrar, och Bella tycker om dem så mycket, och dem är helt galna i henne. Är så glad att de har fått en så fin relation.
Moster/StorasysterTherese - Hennes kära moster som hon älskar att somna hos.
 
Självklart tycker om hon andra också, men just dessa 4 personer har hon fastnat lite extra för. :)
 

Jag älskar dig Therese så mycket, och jag är så glad att du har hjälpt mig. Det ska bli kul att träffa dig igen nu på dopet, var ju ett tag sen vi sågs sist. Och Bella saknar sin moster såklart. :) .. Ännu en gång, ett stort tack! ♥
 


Kommentarer
Mormor

Mormor <3 Bella = Sant ;)

2013-03-07 @ 12:15:56
Johanna - Mamma till Lilly

Sv: Appen heter bead it :) Tror det finns flera andra också, men det är den jag använder :)

2013-03-07 @ 19:07:39
URL: http://johannaastenvall.blogg.se
Johanna - Mamma till Lilly

För att få en vit yta så gör man ett kollage, högst upp där arkiv, redigera och allting står klickar du på skapa och sedan bildcollage. Bubblorna gjorde jag i paint och lade in i ett collage :) Hoppas du förstår hur jag menar :)

2013-03-07 @ 23:47:15
URL: http://johannaastenvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0