Aj.

Kan börja först med att vi åkte och överaskade min mamma på Mors-Dag i söndags. Jag, min ena storebror och min pappa låg bakom hela överaskningen.. Så både jag och min bror Christian åkte till affären för att köpa lite blommor och presenter till henne.. När vi väl kom innanför dörren så blev hon SÅ chockad, hon förstod ingenting, haha! Men hon blev iallafall jätte glad och fick lite glädje tårar - aaw! :)
Så det var jag, Billy, Bella, min mamma och pappa som hade det jätte mysigt och fikade. Senare på kvällen blev det även Kinamat, lite tråkigt bara att jag inte insåg att jag hade tröttnat riktigt mycket på just den maträtten jag har beställt nu hur länge som helst, men annars var det gott fast att jag var äckligt mätt efteråt.
 
Igår så var det egentligen inget planerat eftersom lillsessan skulle ta sina 5månaders sprutor och vi hade mer eller mindre bestämt oss för att bara stanna hemma och ta det lugnt med henne. Men så blev det inte, utan vi begav oss ut och tog en fika, och sen gick vi även inom Djuraffären och där fick Bella titta på lite djur, så himla söt hon var. Och hon tyckte det var jätte intressant. Så det var skoj! Hon var på jätte bra humör och pratade och log precis som vanligt. Beslöt oss sen för att åka hem till mina föräldrar (igen, haha vi är där ofta?) för Billy hade velat dammsuga bilen, men jag sa att det kunde jag göra så kunde han passa Bella under tiden. Och det visade sig att det var helt OK väder och alla pratade och hade det trevligt. Och sen sa min pappa att vi kanske kunde grillat, och det nappade Billy självklart direkt på. Haha! :) Han ÄLSKAR att grilla så ni vet. Så det blev en snabbis inom mataffären och sen var det dags att börja grilla. Och vi hade det trevligt som vanligt och gott som tusan var det :)
Efter middagen kom min andra bror Andreas och hans fru Amna som skulle lämna av Mors-Dag presenten och de stannade även på lite kaffe och kaka.
 
Natten har varit lite sådär, lillsessan har vaknat nästan 1gg i timmen, och tog tempen på henne vid 02 tiden och då var den på 37.9 så beslöt oss för att ge henne Alvedon och lite mat sen somnade hon om så sött. Fast fortsatt och vakna lite då och då, men det har hjälpt att hon har fått nappen och att vi har dragit igång Speldosan, sen har hon somnat om igen.
 
Idag var vi hos tandläkaren, skulle vara där 8.45 så man var inte så himla utvilad precis, men det var bara att bita ihop. Tanden ska ut! Och jag var så nervös! Haha! .. Men det gick jätte bra och nu är den borta. Känner av lite spänning så fick ta värktablett och hade tänkt vila lite nu.
 
Lilla Bella har ju babysim idag också, så får hoppas att jag känner mig bättre till senare i eftermiddag. Annars får Billy bada med henne själv så får jag titta på =) .. Huvudsaken är att hon kommer dit och badar av sig lite!
 
Mors-Dag fikan.
Bella tittar på fiskarna. :)
& på kaninen ...
Och slutligen fick hon titta på Nemo ;)
Grillningsdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0