BVC.

Igår fick som sagt Isabella sin 5månaders spruta sen var det även vikt och mätning på schemat.
BVC sköterskan trodde att vågen skulle stanna på 6500gr, men nej så fel hon hade.. :)
 
Vikt: 7260gr
Längd: 62cm
 
Så hon fortsätter öka i vikt min lilla sötnos!
Fick även lite tips om att vi kunde börja smått med 6månaders vällingen. Så det köpte vi också hem igår.
Hon var jätte duktig med sprutorna igen, bara grät till i några sekunder sen var allt bra.. Och jag var lite duktigare än förra gången, för denna gång fick jag bara lite tårar i ögonen.. Förra gången grät jag ju! haha!
 
Och natten var som sagt lite sådär, hade 37.9grader klockan 2 inatt så fick alvedon och lite mat. Hon har även vaknat till lite några gånger, men annars har gått jätte bra så det är skönt.
 
Varken jag eller Billy, eller ja t om våra familjer slutar aldrig förvånas över hur mycket hon ökar i vikt. Att hon är så duktig får hon höra utav alla. :) Min stora flicka, är Även BVC sköterskan tappar nästan hakan varje gång för hennes otroliga viktuppgång, och att hon kan så mycket när det gäller utvecklingen.
Mamma är så stolt över dig. :) ♥
 
Bella provade även för första gången på att gunga igår, hon gillade det :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0