Fredag.

Inte en enda som kunde skriva grattis till mig här på bloggen, tråkiga läsare jag har... Hehe!
 
Menmen, igår på dagen tog vi det lugnt, hade tvätt tid nämligen. Men sen när tvätten var klar gav vi oss av till stan för att min storebror Andreas och hans fru Amna skulle passa Isabella några timmar för jag och Billy skulle på BIO och se Fast & Furious 6. Filmen var jätte bra och Bella hade varit duktig och snäll. Så det var jätte skönt, men det är otroligt hur mycket man saknar henne när hon inte är hos en, och hur tomt allt känns när hon inte är med.
Och så fort man får se henne igen så kan man inte sluta le, pussa och krama henne! Som om 15min, 1timme, 3timmar känns som en evighet sen vi sågs sist. Men åååh vad jag är tokig i denna lilla flickan!!! Hon är aboslut det goaste, gulligaste, sötaste, vackraste, busigaste, finaste jag har!

Idag var det överaskningskalas för min storebror Andreas. Han hade anat något men aldrig att många av hans nära och kära skulle stå samlade i köket när han klev in genom dörren! :D Det blev väldigt lyckad och det bjöds på god mat och tårta. Självklart var lilla Bella duktig och fick mycket uppmärksamhet av alla, såklart så söt som hon är :) .. Nu för ett tag sedan kom vi hem igen och jag är HELT slut!! Vilken dag! Men självklart en rolig sådan.
Tänker lägga upp bilder sen på kalaset.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0