Igår.

Vi var på babysim igår för första gången, och det var huuuuur mysigt som helst :) Jag älskade det, Billy älskade det, och bäst av allt var att Isabella älskade det. :) Hon fick se många andra bebisar, hon fick sprattla fritt i vattnet, vi sjöng för henne och skuttade runder med henne och det var helt klart en upplevelse.
Längtar redan till nästa gång! Både jag och Billy var lite oroliga för om hon skulle börja gråta, men nej hon var helt fantastisk som vanligt. Så skönt!
 
Efter babysimmet stack vi och åt på Max, och jag kom på värsta ideén. Att köra upp till Bellas farmor och hälsa på. Det var kanske dåligt planerat med tiden och sen att Billy skulle jobba ett långt pass idag. Men han tvekade inte och när vi ringde Paula (Bellas farmor) och berättade att vi var på väg upp så blev hon helt över lycklig. Och allt gick jätte bra. Vi åt god fika, farmor Paula myste som bara den med lilla Bella. Och jag fick alla bilder på Bella när hon var på Neonatalavdelningen som Paula hade tagit på henne. Jag säger bara - shit vad hon har förändrats! Ser inte ens ut som min lille gullunge. Lika söt såklart men så mycket som har förändrats. Helt galet kul det är med gamla bilder. Så nu har jag en massa videos och bilder på Bella när hon bara var några dagar gammal. Är så tacksam att Paula tog massa bilder eftersom jag och Billy var så dåliga med det när vi låg inne.
 
Jag ska framkalla dem, bränna ut dem på CD och låta dem ligga kvar på hårddisken. För det är värdefulla bilder. Och jag vet inte vad jag skulle gjort om jag förlorade alla bilder på min sötnos.
 
Kommer lägga upp en bildbomb senare. Hörs då! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0