Jag och min underbara prinsessa.♥

 
Du kan inte ana hur mycket jag älskar dig. Du förgyller mina dagar och får mig alltid att må bra. Så fort du ler mot mig så värmer det i hela mitt hjärta, och när du pratar och skrattar så kan man inte själv hålla sig för skratt. Du är verkligen det finaste jag sett, och jag är så stolt över allt du har åstadkommit. Så stark och envis du har varit enda sen dagen du föddes. Du har imponerat på oss allihop för du är så duktig. Inte trodde jag att en liten bebis som kom 5 veckor för tidigt kunde vara så stark som du, att du har klarat av allt och bevisat för både dig själv och oss andra att du kan. Något prematur barn är du inte eftersom du utvecklas precis som du ska och behövde aldrig någon hjälp mer än sondmatningen.
 
Prinsessan, sötnosen, stumpelina, älskling, bella, gullungen, sötnöt, bells.- Kärt barn har många namn. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0