Problemas.

Aeh, ingenting blir klart här hemma... Trodde att Union Jack var det nya temat i vardagsrummet men icke. Och det slog mig igår, exakt 1vecka efter att jag hade köpt hem det från GeKås. Jätte kul! Jag har så svårt för heminredning, är så kräsen och vill att allt ska gå ihop om man säger... Så nu står jag här med helt nya grejer som jag tydligen inte kan lämna tillbaka eftersom jag har slängt original förpackningarna och som jag inte kommer använda..Så har satt ut annonser över allt på grejerna.
 
Det är svårt när man har en bild framför sig när man köper något, men sen så fort man får upp allt så ser man att njae, inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Det är super snygga grejer, det är inte det.. Utan det är jag och mina beslut problem, haha!
Idag blev jag klar med soffbordet som jag målat om. Kommer ta bilder på det sen och visa.
Nä nu är Billy klar med middagen ute i köket, så vi hörs senare! :)
 
TILL SALU!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0