Tråkiga söndag.

Babysimmet igår gick jätte bra, Bella är ju duktig som vanligt :)
Och som jag skrev i förra inlägget så hade jag en otrolig huvudvärk så Billy och Bella fick bada. Men på fredag blir det förhoppningsvis vi alla 3 igen! Så himla mysigt att bara slappna av och bada med Isabella. All fokus på henne, och hennes njutning. Så avslappnande miljö också.
 
Onsdag idag vilket betydde att Billy skulle tillbaka till jobb, vilket alltid är så tråkigt. Man märker att Bella saknar sin pappa så mycket när han inte är hemma.. För så fort han kommer hem så skiner hon upp med ett stort leende till honom. Så gulligt!
Det har varit den tråkigaste dagen på lääääänge! Och jag hoppas att morgondagen inte blir lika tråkig, så får se vad vi hittar på. Hade varit skönt med en promenad men det har regnat mesta dels hela dagen och visst man har regnskydd, men eftersom det har kommit de stunder då det riktigt öste ner så är det inte de smartaste att gå ut.
 
Aja, nu ska jag sluta klaga. Man måste ju tyvärr ha de dåliga dagarna för att uppskatta de bra'a dagarna. :)
 
Lilla Isabella satt en stund i soffan idag (brukar göra det ibland), såhär söt var hon! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0