Fredag!

Efterlängtade fredag är här! ... Men vad ska jag och Bella hitta på hela dagen när pappan i huset är iväg och jobbar till ikväll? Aja, vi får se om vi kan komma på något.. Köpte lite pyssel tillbehör igår så hade tänkt slå mig ner en stund sen och fixa lite hemma gjorda lyktor. Kommer nog bli mysigt!
Blir nog även en sväng inom affären också... Men först ska vi snart till Loppis och spana efter lite fynd, (ibland kan man ha tur) älskar att fynda fina saker!
Fick förresten tag på en taklampa igår som jag har nu över matrumsbordet. Det blev en maskros från IKEA. Tycker dem är jätte snygga! Dock så glödlampan jag köpte till var alldeles för stark så måste köpa en svagare variant.
Aja, nu måste jag göra vid mig. Tar bilder sen på hur det har blivit här hemma. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0