Isabella 10månader!

Isabella, vårt hjärta blir hela 10månader idag! Jag har sagt det innan men jag tror jag säger det igen, fasiken vad tiden går. Det händer så mycket i Bellas liv just nu så det är helt otroligt!
Så jag gör som jag brukar, gör en lista på allt hon kan göra =)
Ska försöka få med mig allt..
 
♥ Kryper
♥ Ställer sig upp mot möbler
♥ Står länge och blir alltid lika glad när hon får stå upp
♥ Börjar få tand nr 3 och 4
♥ Fortsätter prata och uttrycka sig, säger mycket "dääär"
♥ Om man te x frågar henne var lampan är så tittar hon på den och säger där.
♥ Stl 80 i kläder, lite 74 passar fortfarande
♥ Nr 6 i blöja
♥ Fortsätter vara kräsen med maten, gröt och yoghurt går ner, och vällingen är fortfarande en favorit.
♥ Hon får smaka mycket av våran mat, och kan ta några bitar men sen vill hon inte ha mer.
♥ Kan äta smörgås bitar själv
♥ Sover fortfarande hela nätterna, kan vakna till lite nu när tänderna håller på.
 
Hennes skötbord fick tas bort nu för ett tag sedan, då hon INTE vill ligga still och reser sig upp så det kändes inte så lönt att ha den kvar. Så nu bytar vi blöja på golvet då man känner att man har mer kontroll över henne där.
 
Kan inte förstå att du har funnits i våra liv i 10månader. Du är fortfarande vår lilla bebis, och det är svårt att inse att du faktiskt inte är en liten bebis utan blivit ett småbarn. Vårt älskade barn som växer och utvecklas dag för dag.
Vi älskar dig mer än ord kan beskriva! ♥
 
Isabella idag på Öppna Förskolan! (:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0