Hello Kitty? - Nejtack!

Jag har absolut inget emot dem som köper Hello Kitty till sina döttrar, som te x min storasysters döttrar är tokiga i Hello Kitty. Jag själv kommer inte köpa något med Hello Kitty till min Isabella. För det första så är det SÅ vanligt, alla bebisar och småbarn har det. Och det finns ju även kattlådor, katthus, kattskålar till katter av Hello Kitty märket. Och det kan ju passa rätt bra. Men att det finns som både till katt artiklar och till barn är lite weird för mig. :p
 
Och vart man än kollar på internet så finns det nästan bara Hello Kitty att välja på. Precis som om det inte finns något annat, vilket det borde göra. Och det värsta av allt är att bara för att det är Hello Kitty så ska det kosta lite mer, så löjligt, men jag vet. Det är tyvärr så med alla populära märken.
 
Jag kan inte bestämma vad Isabella ska tycka om när hon blir större, men nu när jag själv kan bestämma så blir det inget Hello Kitty! Så jag får hoppas att hon väljer något annat istället, som te x Disney Prinsessor som jag själv tyckte mycket om som barn. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0